beach time and family reunion

Salam aleykum!
 
Dubai levererar så mycket. Planerar inte på att blogga över här faktiskt. See you in Europe 2015 in sh Allah. Det är iallafall snart midnatt här och vi kom precis heeem! Träffade idag en kusin jag tidigare inte sett. Hon bor här och är egen företagare. Beställt jilaabs & abayas från henne. Jag såg även min fina fasteer ♥
 
Höjdpunkten med dagen: BAD!!!!! Värt efter all tid. Vi åkte buss till Jumierah Beach (vakna 9 typ!) men deet var stängttt! For now. Hoppa på en taxi till Mamzar beach istället. Liveeets! Ten strand/park bara till tjejer. Hade ej badkläder men hoppa i ändå.. åhh vilken lycka! I regret nothing. Det är dock saltvatten.. tror min mage består mestdels av salt, vätska och pommes. Haha... härligt. Alhamdulillah. Vi har härjaat hela dagen så imorrn ska vi bara chilla. Måste börja med en ny surah samt studierna.... nyttiga ställen måste även hittas! Majoriteten dränker sina smoothies med socker. Den nedanför drack jag idag... god ändå. Vi va nyss i en affär som hade healthy smoothies... i will return. In sh Allah. 
 
Ses in sh Allah.. chill väntas nu. 
3 kommentarer
Farahey

Men joooo uppdateraa fardus!! Ahh deras smoothie består bara av socker

Svar: Villll njutaaa määään roligare med bilder in sh Allahhahahahaha stan har dock nyttiga ställe!!
Fardus

Anonym

Mashallah vill så gärna se mer mer mer bilder :) kära syster hoppas du har en fantastisk tid

Svar: In sh Allah systrr video o bild bomb när jag landar i sverige (om jag görbdet lol) hehehejezaka Allah Kheyr ♥
Fardus

Ayaan egeh

Omg blogga ifall du kan inshAllah . saknar dubai så himla mycket <3

Svar: Hahahah we'll see in sh Allah. Planerar fettttaaa inlähh in sh Allah. Ohmy cafen här eee!!! Finns ett kanelbulle dtälle. Lyckan är enoorm!!!! Kram walasheyyy
Fardus