den senaste tiden genom mobilen

Sommaren är här när man möter upp tjejerna för käk efter Magrib
Lunch - tänker fortfarande på kycklingspetten...
Swag
kämpa!
dessa bars presenerade min syster för mig. SÅ GODAAA!! Mång bakar de så det är inte nyttigt
Shoppingmys med mama
älskade göteborg - påväg dit...
Haha vi sov där SFM har alla sina föreläsningar. Åh vad kuul vi hade det
04:30 ut för Fajr i mosken. Unreal känsla ♡
Underbar
Yumiiii
Efter 3 år är vi snart klaraaaaaaa in sh Allah!!!
alltså fisk i skolan med såsen - ingaaaaa ordddd
älskaaar vädret!
på väg till dugsii med tjejerna hahahaha de gör mina dagar
One more timee
tänkte på vad jag skulle käka för frukost efter ett morgonpass. Såg denna underbara marknad och köpte jordgubbar undeeerbart
Lyfeeeeee
Sena kvällar
Två helger sedan - härlig kväll hos systrarna Ali
Vilken festtt #baraiwillys
Tidiga träningspass
Skola....
Blivit mycket plugg i bönerummet skolan har på sistone. Mysss
Lyckades hitta en bra vårjacka alhamdulillah. Från bikbok :)
 
 
 
2 kommentarer
Anonym

Salam syster!! Tack för inspirationen,som alltid!
Får jag fråga, vart hittade du den fina vita väskan? Jättefin! :)
Önskar dig en riktigt fin lång helg inshallah!

Svar: Wa aleykum wa salaam!
Väskan är från London Primark men jag tror faktiskt HM har något som är likt.... kheyr in sh Allah!

Detsamma fina du! Kraaam
Fardus

Anonym

Hej jag pratar inte svenska,jag vill prata svenska..