making body and mind stronger than before

 
Asalamu alaykum!
 
Förra veckan tycktes inte vara min vecka haha. Men Alhamdulillah för de människor man har i sitt liv. Men allra mest: Alhamdulillah för denna religion ❤
 
Hoppade av från no sweets challenge med mina vänner haha. Jätte besviken i efterhand men men. Slutet på hela förra veckan åt jag verkligen bara (god) mat men som är så dålig för att min kropp.Känner dagen efter hur dåligt kroppen mår.  Levt på pommes med ost från Max i tre dagar hahaha. Orkar inte. Igår åt jag äntligen pizzaaa haha. Jag har varit sugen på det riktigt länge. Men idag var det tillbaks till det jag mår bäst av. Träning och bra mat. Blev knappt träning förra veckan pga av förkylning men alhamdulillah imorse körde jag sönder 💪
 
Insett på sistone då jag undvikit mycket av fast food/sötsaker att jag förändrats mycket. Aldrig mått så bra. Orkar såååå mycket mer. Att göra dyrkan, är mer än produktiv osv. Det har haft en sådan inverkan i min dyrkan till Allah - på ett sätt jag aldrig upplevt tidigare! Så alhamdulillah. Och dessutom - när jag ätit sötsaker de senaste dagarna har jag inte riktigt cravat det och det har inte varit något peciellt när jag väl åt det. Samma med all pommes och pizzan: Min kropp njuter inte av det som förr haha det är nästan inget märkvärdigt och inte alls så gott som förr. Jag åt bara för att jag kunde men njöt inte som jag brukade förr. Haha. Subhana Allah..
 
Men alhamdulillah för allt. Jag ska in sh Allah göra mer av det som min kropp mår bra av och på vägen följa levnadssättet av min älskade Profet. Frid och välsignelser över honom. Khallas bloggen kanske bör kanske heta fitness and faith (noooot).
 
Ny vecka. Gör om, gör rätt. ✨💪
Bismillah.
1 kommentar
Anonym

Är det chokladbollar som är med i alla bilder eller haha?

Svar: Hahaha verkligen intee!
dadel bollar - valnötter och dadlar!
Fardus