2015

Finner inga ord som kan beskriva känslan över det faktum att 2015 är över snart. Alhamdulillah för detta år, så många välsigner. Men även ett riktigt tufft år med stunder man helst vill glömma så är mer än redo att lägga det bakom mig. Är oerhört exalterad inför 2016 in sh Allah. Med ett nytt år kan man verkligen starta om så jag hoppas på en god och bra start in sh Allah.
 
Finns så många stunder jag kommer komma ihåg från detta år. Mitt 2015 i bilder.
 
 
Januari
 
Mina starkaste minnen från årets första månad var troligtvis dubai resan som var avkoppling på hög nivå. Alhamdulillah. Kommer ihåg hur jag i Dubais flygplats på väg hem träffade på en muslimisk tjej från Calafornia och hur vi bad Fajr tillsammans, systerskapen inom Islam chockerade mig som alltid. Kommer annars ihåg att jag lyssnade riktigt mycket på Salman utaybi.
 
Februari
Jag har riktigt många fina minnen från Februari. Besökte min syster och käkade världens godaste pizza, vi bjöd in Abu Muadh till Linköping och systersamlingarna ons-fre-söndag gav mig lycka. Kommer ihåg känslan när jag blev påbörjade en ny Surah och gav upp om livet när jag för första gången käka choklad oreos. Looord. Avslutade månadens sista dag med att åka till Eskilstuna med M för en temadag med grymma föreläsare.
 
 
Mars
 
 
Kommer ihåg första bilden som om det var igår. Inget märkvärdigt men hade brutit fastan och läste sedan Surah Munafiqon och kämpade sönder haha. Vilka minnen. Annars var Mars chill. Denisa gjorde skoldagarna 9393 bättre och skratt förekom varannan minuter. Och, LÄNGTADE sönder till SFM som bara var några veckor bort!!
 
April
JagÄrMuslim konferensen var troligtvis månadens höjdpunkt! Kommer fortfarande inte över hur bra den helgen var, minnesvärd på alla sätt. Systerskapet jag upplevade och föreläsningarna! Livets helg. Kommer annars ihåg att jag övningskörde en heeel del, spenderade mycket pengar på questbars och att jag höll ett grymt tal i Svenska NP haha. 
 
 
0 kommentarer