projektarbete - done

 
 
Asalamu aleykum alla!
 
Trean är snart över - LYCKA! Imorse struntade jag i min första och enda lektion, istället gick jag till gymmet. Swag. Moder hittade zeynabs mp3 som hon aldrig använder så äntligen har jag något att lyssna på! Hann duscha, fixa mig och ta en frukt innan jag kutade till skolan för GA-arbete! VI ÄR KLARA!!! Känns orealistiskt men så skönt! Redovisning efter lovet/opponering samt ännu en chans att rätta vår uppsats.  
 
Senare ska jag in sh Allah övningsköra - alltså nu kör vi!! MÅSTE ha körkort... snartsnart! Kände mig lite busted när min käre vän sade förut du kan körningen, det är bara teorin. Tycker det är så tråkigt men yalla! Förövrigt... trean är snart över och alhamdulillah känns bra! Planerar kanske en studentfest eller något dylikt... får se. Nu: undvika det smutsiga köket liteee till med youtube videos sen får jag sätta igång hehe. 
 
1 kommentar
zenab

Älskar bloggen , lycka till med körkortet syster , du fixar det

Svar: Jezaka Allah kheyr för pappen ärade syster!
Fardus