GOALS


Mitt hjärta vrider sig av saknad till en plats jag aldrig besökt. Två platser specifikt. Allahs Hus, Kabaa och staden till dit min älskade flydde, levde och dog i - Madina. 💕 Sallahu aleyhi wa salam. 

Jag tänker ofta på vad och hur jag skulle spendera mina pengar om jag hade en hyfsad bra inkomst, eller en inkomst överhuvudtaget. Jag ber att Ar Razzaq, the Provider ger mig ett rent jobb där jag kan tjäna åt mina älskade, det nästkommande livet men även en biljett för Hajj. Vi alla har olika drömmar och mål i livet. Mitt är nog främst att dra hit. 💖💖💖 Säger alltid när jag diskuterar framtiden med mina vänner att Dubai skulle vara en plats jag in sh Allah skulle kunna flytta till. 

Men sen tänker jag... i djupet av mitt hjärta vill jag inte mer än något annat leva och dö i Madina. I min älskade Profets stad sallahu alayhi wa salam. Jag ber Allah att underlätta studierna för mig och vägleda mig till en bra utbildning och sedan när jag gjort mitt, vill jag ta mina föräldrar och dra wallahi. In sh Allah. 
Sen någonstans på vägen, gifta mig med någon som älskar Allah och Hans profet. Tror vi tjejer sätter för höga krav 😂 Killen ska ha skägg, thobe osv naaah. Behöver bara någon som älskar Allah och Hans sändebud sallahu alayhi wa salam. För hittar man någon som har det, har man hittat allt. 

Nah but really, må Allah ära oss att dra och utföra Hajj snarast och senare ge oss möjligheten att flytta dit. Må Allah vara nöjda med oss och ge oss bra jobb
Det är nu alla ska säga

AMIIIIIIIIIN 
💖💖💖💖💖💖💖💖
0 kommentarer