qiyam layl classes and cupcakes

 
Såg precis färdigt (för en stund sedan) en klass av Omar Suleiman som handlar om Qiyam Layl - the night prayer! Oh my lord VAD BRA! Vill nu bara att det ska bli natt så att man kan be. :P Rekomenderar iallafall riktigt mycket! Han delar med sig ahadiths, berättelser och massa gynnande kunskap. Det är fyra klasser, varje klass en timma lång ungefär. Sök bara qiyam - omar suleiman och klicka på de "Ilmfix". Awesome!!!
 
Har bakböcker framför mig då jag tänkte baka lite idag, in sh Allah :) Tror jag ska göra red velvet cupcakes! Såjaaa. Nu: sätta på min nya favorit shaykh recitera koran (Abu Bakr shatree ohmy!!), städa, stryka alla mina nytvättade kläder och invänta bönen! Fred
 
studenten
1 kommentar
Anonym

Asc syster. Antog bara att du var från Somalia men undrade bara vad det där är för flagga? Är du arab?

Svar: wa alaykum wa salam,
det är mitt hemlands flagga :)
Fardus