about that life

london last year!
 
Så min syster sa igår att hon innan det nya året vill resa till London. Jag gav henne en bättre ide. :) Varför inte mellanlanda i London och därmed dra på UMRAH (makkah/madina). Hehe för det är oftast så man gör. Innan pratade jag med mamma om det och kollade faktiskt upp biljetter. Beronde på vart man stannar och hur länge din vistelse är skiljer sig priserna åt en hel del, men om man sparar ihop lite så går det. in sh Allah.
Kollade massa biljetter och tvingade henne även att kolla hotell haha. In sh Allah, Allah ger oss chansen och äran att dra snart snart snart.
 
Sa detta till mig igår kväll och det var: pray about it as much as you think about it. Att resa dit är drömmen och det enda (+ andra grejen är att Allah är nöjd över mig) som jag villllllll.
Jag vet inte, tror bara hela min syn på livet, mig själv och allt omkring mig skulle förändras. 
 
För övrigt tror jag INTE att jag skulle återvända till Sverige men det är en helt annan femma! Skulle faktiskt kunna leva med att ha Kabaa eller profetens (sallahu aleyhi wa salams) moske (bereonde på vart man bor hehe) minuter ifrån mig samtidigt som jag dricker zamzam vatten och käkar dadlar. See, I have figured it all out..... haha.
Åh Allah ära oss med ett rent jobb så vi kan arbeta för khayr och eventuellt, med Din tillåtelse - ta oss hit. <3
Amin
 
 
0 kommentarer