favorit dageeen

Kom precis hem efter att skjutsat mamma till en grej.  Ser det som en ära när jag skjutsar mina föräldrar hehe. Innan det var jag och lilsis i stan och hängde. Myssss
 
Nuuu gör jag mat alhamdulillah. Tänkte tacos för tredje dagen i rad (SÅ GOTT) men det blir kyckling pasta. Favorit 🍝 Lugn fredag, ingen seerah but thats life 😢. Tänkte träna ikväll men khallasss min träningsvärk!!! Mina ben, lår and everything är slutkörda. Att sätta mig och är en process process. Go hard or go home varje jaa. Bilder ⬇⬇⬇⬇
Favooriiiit
Hm aka prayer room
BLEV SÅ LYCKLIG när jag såg detta!!! Den lilla är en ny smak, den gröna köpte jag förra året amazing. Dessa säljs bara under julen typ. Kunde inte bestämma mig för vilken hahaha så måste återkomma in sh Allah lol
Detta kom i posten! STOCKHOLM!!
 
2 kommentarer
Anonym

Ber du i hm's provrum? Är det inte litet:0

Svar: hahaha nej perfekt 👍👍
Fardus

Anonym

Tar du med dig bönematta eller ber du direkt på golvet 😋

Svar: på golveeet
Fardus