preparing for jummah

Asalamu aleykum allihop!
 
Somsagt: känner att det blir in sh Allah 1000 x roligare och bättre att uppdatera bloggen med bilder/skriva från datorn när jag kommer hem in sh Allah.
 
Dubai bjuder på kärlek... allt är underbart! Idag är det JUMMAH!!! Planerar att bosätta mig i mosken idag in sh Allah. Igår var vi i dubai mall... sjukt!! SÅ STORT. Alltså har jag sagt att det finns en underbar kanelbulle cafe här i UAE?? Ni kommer inte förstå förrän ni ser bilder/ätit!! Kanelbulle med typ vit frosting. Käkade igår för andra gången... så gott!! Provade även pommes med ost & drack troligtvis en av de bästa drycker ever. 
 
Glädjer mig att det är mycket kvar av semestern. I helgen måste jag påbörja pluggandet håårt! Men idag: Dyrkan. Vill bara hänga i mosken!
 
Nu är magen belåten av arabisk bröd dränkt med choklad hehe. Klockan är 11... 3 timmar före i Sverige. FREDD
1 kommentar
Amal

Mashallah verkar sååå underbart där 💜 önskar dig allt gott syster

Svar: Det är det wallahi!!!!in sh Allah massa bilder o videos.ameen älskadw syster.. dig med!! <3
Fardus