young

Asalamu aleykum alla fina!
 
Sista skoldagen på MÅNDAG!!! IN SH ALLAH. Har så mycket på tankarna atm att bloggen inte är så prioterande. Försöker som alla andra ungdomar finna mig själv. Men syftet jag startade bloggen från början - att sprida kheyr är inget jag tappat hoppet om! 
 
Dagen var annars bara..... fick världens bästa omvändning på systersamling. Må Allah ära och älska mina systrar o lärare! Gulddd. Vi lärde oss om sahaba och glömdd bara allt för en stund. 
 
Kommer återkomma till bloggen när jag är klar med skolan och så in sh Allah. Until then: massa kramar! 
2 kommentarer
M

Lycka till och må Allah göra dem sista dagarna enkla för dig! Njut av dina sista dagar på gymnasiet och massor av grattis i förskott :D <3

Svar: Ameen, så snällt sagt <3 Jezaka Allah kheyr!!! :D
Fardus

sakina.blo.gg

“You've got to find yourself first. Everything else'll follow.”
― Charles de Lint,

<3 massa kramar till dig

Svar: Loved it!
And may Allah love you, <3 <3 <3

ameen.
Fardus