whats up

SHOOOO
or asalamu alaykum
 
 
Jag säger allahumma barik till mig själv, igår bestämde jag mig för att fotografera. Vilket var ett tag sist. Inte använt kameran sedan typ augusti kanske. Ville t.om sälja den men mamma sa nej haha. Idag och igår gjorde jag fantastiska goda grejer som man äter ni vet. Så tänkte dela det till er för 1) det är gott. 2) det är gott. 
 
 
Annars livet flyger, oktober imorgon. Innan vi ens vet om det har flera år passerat och vi lär fråga oss själva: hur gick det så snabbt? För varje dag som går kommer vi endast närmare Allah. Må Han göra oss bland de som under sin ungdom gjorde mycket dyrkan, tjänade sina föräldrar, inbjöd folk till khayr och tog vara på den. Ni vet ett av de sju människorna som kommer få Allahs skugga (shade) på domedagen, när det inte finns någon annan skugga (och det är riktigt varmt) är en person som under växte upp och dyrkade Allah, sin ungdom. Nu: käka färdigt, fixa mig. Halaqa senare och innan det snabb träff. Hustleeeeeeeee
 
ny favorit!!! Här är pastan jag använder, fullkorn pasta som är 100 % ren och bra. Köpte även oatly grädde igår för leker nyttig. Lax gjorde jag igår :) alhamdulillah.
 
Lax med ris osv till mina föräldrar idag för de är ju allt. Khallas ens dag är done när de båda älskade det. SHOOOO vaddå utbildning ska laga mat varje dag... hehehe eller. Och gärna, vi tar en tyst minut till mina ROSA cupcakes som skulle bli RÖDA...... hehe whatever dude
Och detta åt jag alldeles nyss typ. Tonfisk sallad med massa grönsaker som man steker med tonfiskens olja. Ohmy. Liveeetssss!! Alhamdulillah.
 
 
glömde bort hur tidskrävnade det är att skriva inlägg om mat, but it's so worth it 
 
 
 
0 kommentarer