GFSICR

Kan ännu inte sätta finger/beskriva hur jag är som person
 
Tog bort både snapchat/instagram för vill ej bli materalistisk (okej stavning)
 
Tittar väldigt sällan (aldrig) på fotboll längre.. men chelsea since 2012 girl
 
Bryr mig inte så mycket om shoppingen i dubai. Mitt fokus är moskeerna och känslan över att vara i ett muslimiskt land
 
HAHA min mamma och systrar säger alltid att jag aldrig gillat någon lärare i skolan... sen bytte jag till svenska 2. Finns inget mer jag och denisa längtar till. Liveeets
 
Har en lista på namn till barn. Speciellt killar hehe. Anyone give birth soon :P
 
 
Favoritplatsen ever är min matta som jag har i mitt rum
 
Lol visste inte vad jag skulle skriva som rubrik så det blev going for swim in chocolate river (we are talking jannah bro) haha
 
 
Underbara bilder. Källa: tumblr
0 kommentarer