last day of november

 
Asalamu aleykum!
 
Sannerligen har det varit en lugn helg. Jag ska försöka sätta igång med studierna senare in sh Allah. Både biologin men även koranläxan... surah Tagahbun snart in sh Allah! Min söndag har hittils bestått av cykel letande samt att försöka förstå mig på hur Swedbank/överförningar/allt därtill går??? Vuxen livet.....
 
Nu: Paus med att be till Allah... wudu dags inför Magrib in sh Allah. Vill dessutom gå och köpa hamburgare tallrik. Yumm. Jag fullkomligt älskar bilden ovanför... bevis på att det är aldrig, någonsin för sent. Påminelse till mig själv som ibland är feg för folks syn på Islam. Wallahi, Profeten (saw) är min hjälte och inspiration. Jag tänker på hur han knappt hade någon följeslagare men ändå gick ut och sa LA ILLAHA ILLA LAAH. Må jag se hans fantastiska, vackra ansikte i Jannatul Firdows. Ameen. Ha en välsignad och skön söndag1
0 kommentarer