let's talk books and my bad food habits lol


Försöker och tänker ofta på hur jag strukturerar mina inlägg, hur konstigt det än låter. Försöker ha lite av varje. Tex Islam, mat och träning - vilket min blogg står för hehe. På tal om min food kategori, inte uppdaterat den så som förr pga av mina luncher, middagar och frukost har bestått av kladdkaka, varm choklad och juuunk food den senaste (UHM sedan Oktober) månaden förutom enstaka dagar då jag lekt att jag  tagit tag i mitt liv men misslyckats hehe. 
Anywayssss, D lyckades iaf motivera mig till 
gymmet förut såå. Annars, äntligen hittat en bra bokserie. Divergent!!!!! Reserverade den imorse och fick ett meddelande för en stund sen så stack till bibblan asap hehe. Tänkte börja ikväll med första boken :D
Ge gärna tips på böcker, vill förbättra mitt språk och samtidigt bara följa en spännande story. Gillar inspirerande böcker som kan vara baserade på en persons dröm/ baserad på sanna berättelser - bara böcker som verkligen lämnar spår! Harry Potter är ju all time favoriten! De som vet, de vet. 


Fred och välsignelser yall. 

2 kommentarer
Anonym

Hahaha varning ett par kysser varann😱😱

Svar: spoila inte för mycket!!! :)
Fardus

Anonym

Hunger games serien
Gone serien
Maze runner serien
The end games, jättebra bok om två bröder och zombies!
Enders spel, det är en bok från en serie men man kan läsa bara den boken. Heeelt fantastiskt sci fi om du läser någon av dessa låt det vara denna!!!
Håller med dig Harry Potter serien är kung!

Svar: Härligt!! Ska kolla in de, iA. Läste första boken av Hunger Games för länge sedan och kommer ihåg att den var bra!
Fardus