skakande träningsövningar, jummah och invigning av vårskor

Asalamu aleykum!
 
Jummah och känslan är helt obeskrivligbar! Igårkväll körde jag ett fantastiiiskt träningspass. Sprang i 20 min vilket resultera i 3 km. BRODER we made it. Därmed visade Maryan mig övningar som fick mig att skaka. :)) Kunde ej gå normalt! 3 underbara träningspass denna vecka! 
 
Alhamdulillah, fredag! Ska in sh Allah träffa systrar efter skolan och därmed går vi gemensamt till dugsi in sh Allah. Vilken fest! Saknat seerah oerhört. <3 Wallahi, lyckan jag har i min kropp går inte att förklara. Och det är en enda ORSAK. Blev äntligen klar med surah munafiqon igår! Nu är jag på surah JUMMAH (det är jummah idag!!). Började sedan igårkväll kolla alla surahs efter. Subhan Allah! strävan, kämpandet lönar sig!!! Jag är snart vid Surah Hadid - halva av alla surahs i korandn?? KHALLAS! Ska kämpa kämpa kämpa. Koranen är sannerligen en lycka, terapi, medecin och svar på alla dina frågor! glädjeeen! Alhamdulillah för Islam och Allah. Yalla, börjar om ett tag, har seminarium idag! :) Tror dessutom jag ska inviga mina nya nike skor från dubai idag. Våren är häääääääääär
 
Må Allah välsigna er fina systrar. Kämpa, kämpa kämpa med koranen! 
 
1 kommentar
Faiza

Assalamu aleikum wa rahmatullah wa barakatuh. Nej syster. Det är inte hälften av Koranen utan hälften av alla kapitel. Må Allah belöna dig för ditt hårda arbete, amiin. ❤️❤️❤️❤️

Svar: Wa aleykum wa salam!!!Åh vad duuum jag är! Givetvis är det så. Jezaka Allah Kheyr syster ska ändra :)))Ameen o må Allah älska dig! ♥♥♥
Fardus