banana pancakes and jummah

 
 
Asalamu aleykum y'all
 
Jummah, finaste dagen! Hade bästa förmiddagen med frukosten (sista bilden) och fortsättningen av Abdullah Bin  Masood! ra. LÄÄÄR mig så mycket! Sen fixade jag grejer och pappa kom och åt MIN somaliska Mat!! Haha, så stolt! Måste bli bättre på somalisk mat :) Avslutade precis eeetttt långt samtal med Farah. Mamma och syster är hos henne. De behandlas ju som DROTTNINGAR då min syster gör livets desserter och mat haha. Mash Allah, får typ planera vad jag ska göra när de kommer hem #tävling
 
Alhamdulillah annars, ikväll kanske jag träffar lite polare. Men för nu: Fortsätta bara kolla på bayyinah tv. Sen ska jag städa och senare hämtar jag fadomo in sh Allah :) Förövrigt: beronde av bananpannkakor!!! Så GOTT. Det blev smet över från igår så gjorde imorse, provade att lägga i lite questbar bitar igår, alhamdulillah amazing!
 
Ha en välsignad fredag, sänd frid och välsigenlser över vår finaste profet Muhammad sallahu aleyhi wa salam.
0 kommentarer