essays, focus and room tours

 
 
Asalamu alaykum wa rahma tullahi wa barkathooooo
 
Wazzup! Alhamdulillah för ännu en dag. Ibland krävs det bara att säga något från djupet av ens hjärta för att känna Allah, så alhamdulilah. Lite kvar av min uppsats så ska in sh Allah skriva det sista innan jag skickar in. Fokus just nu är på studierna, träning och deeen. Om två veckor är det in sh Allah STOCKHOLLM - al magrib institute seminar!!! Berättade för en stund sedan till pappa, säger alltid till mina föräldrar typ en månad innan om jag planerar/vill dra någonstans för att 1) vill ha deras godkännande (av respekt) 2) de ska veta vart jag vill dra. Haha lite sent denna gång men längtar verkligen! Haahahahhaha vill bara nämna en grej. Snackar om omar sulieman + nouman all the time till mamma, så this one time skulle jag säga: Ahh hoyoo, igår lyssnade jag på..... sen jag sa: vem hoyooo, sen hon svarade Nouman. HAHA för säger alltid remember these names moma. Må Allah belöna de och våra mödrar amiiiiiin
 
Okej khallas dessa "vardagliga" inlägg är inte min grej längre. Tycker om att snacka om berättelser, videos, resor, ladda upp bilder osv. Känns bara att det finns mycket mer grejer som är värt att ta upp än vad jag gör.  Anyways, här kommer bilder på mitt så nyrenoverade rum! Tog bort 1/2 av sängens delar så den är låg och mysig just nu, sen får den plats mot väggen, snodde (HAHA) byrån från min syster för hon använde den som en staty (hon använde den inte). Älskar allt faktiskt alhamdulillah!! Speciellt lilla bordet brevid mig. Mys!
 
Nu: avsluta min uppsats så jag kan ta det lugnt med bra videos, läsning och té innan läggdags. Sending positive vibes!
 
 
 
1 kommentar
Anonym

Heeej, var har du fått alla böcker ifrån:OOOOO Finns det på bibliotek?

Svar: Heyyy! Om du syftar på de islam releterade har jag köpt vissa och fått andra i present :)
Fardus