for strong, healthy bodies


Hoppas allt är väl med er alla!
Jag har tänkt på och suktat pizza helaaaa veckan. Alhamdulillah förut åt jag med Fadomo som cracked me uppp, my sister got jokes. Mätt och belåten. 💖

Mina matvanor har varit SÄMST på sistone. Hade en tid som kanske var den värsta mat tide sen åt jag rent/tränade hårt. Klarade mig i en vecka. Och nu hela veckan käkat vad jag vill. Och det skadar ju bara min kropp no time for thaaat.

 Imorgon ska jag in sh Allah påbörja ett träningsprogram samt äta rent. För både jag, min kropp och mitt yttre mår bäst! Generellt mycket av ohälsosam mat mår jag inte alls bra av, man fortsätter bara för att det blivit en habit, det är längre inte gott haha så orka utsätta kroppen för det. Sen ska vi inte nämna hur ens relation med Allah blir det bättre???? Dvs när man är aktiv och äter bra. ☝
Iallafall, sista cheat dagen var idag in sh Allah sen imorgon bismillah 😊 

Nu kolla på en favorit khuthba av respekterade NAK 💖
0 kommentarer