hello monday


hahahahahaha
 
Jag skrattar bara åt denna bild. Skulle utan TVEKAN köpa denna tröjja. Detta är ju hela jag i ett nötskal. Allt jag bryr mig om, tänker på, bekymrar mig om hela tiden är Allah. Så allt annat... har varken intresse eller passionen att ens prata om det eller tänka på det. Ibland är det lite oroväckande men alla är inte till för att rädda världen :) Jag kan bidra med bakelser, sitta i halaqas och citera vad Nouman har sagt istället!
  Här är tex listan på det jag älskar i livet, i ordning.
 
  • Allah och Hans Profet sallahu alayhi wa salam
  • Ummi wa abi
  • Produktiva dagar fylld med dyrkan och skratt
  • Allt som har med mina favorit föreläsare att göra
 
 
done.
 Subhan Allah, såg precis att jag skaffade denna blogg för ett år sedan. Må Allah fylla den med khayr och må Han acceptera. Amin
0 kommentarer