im just trying

Hey guys

Ville bara säga.. Alhamdulillah genom denna blogg har det fått mycket khayr. Bloggat i flera år och wallahi Alhamdulillah. Jag har lärt känna fantastiska systrar och kunnat dela med mig det jag älskar. > Islam, mat etc. Och jag har utvecklats och förändrats en hel del!

Anyways, jag ville enbart säga: 
Jag är en Muslim och jag försöker ständigt bli bättre. Ibland misslyckas jag (en hel del del) och ibland misslyckas jag lite till haha 😂 All lycka och kärlek har jag funnit i denna religion. Men jag påminer er, 

Jag har 712727 brister
Jag syndar 7127272762 x1919 varje dag
Jag säger saker jag ångrar och
Jag gör saker jag ångrar. We all do. 
Bara för att det jag är en "offentlig" person (via denna blogg) innebär inte det att jag är i samma nivå som sahaba (Profetens följeslagare saw. Alla ni som inte har bloggar har kanske mycket mer kunskap och är älskade av Allah. 
Jag kan ingeeet och jag försöker bara genom denna blogg dela saker som är gynnande in sh Allah.

Grejen är, jag delar bara inte mina synder offentligt på Internet. Synderna Allah döljt. Ya feel me. Jag är bara en 19-årig young lady som vill göra sitt bästa. Och som älskar Allah och Hans sändebud (sallahu alayhi wa salam) såååååÅåååååå mycket. Nothing more nothing less. 

Jezaka Allah Khayr för era kommentarer och allt, verkligen. Men skulle gärna bara säga undvik att ge mig berömm för hatar det mer än jag hatar mig själv när jag käkar något onyttigt efter ett träningspass. Väldigt mycket. Hehe. Men yall real and true.  Massa kärlek. 

Resten av min kväll: Lösgodis och min säng. 😍
HAHAHAHA this CRACKS me up

0 kommentarer