the past few days

At the end of the day: kommer alltid passionen för mat finnas kvar (in sh Allah). Sistone lagt upp lite finare än vanligtvis, provat nya grejer och tänkt på grejer jag vill göra. We all love food, lets admit it :)
 
käkar väldigt sällan tacos, typ aldrig - men efter förra veckan åt jag det nästan varje dag hehe. I helgen körde jag på tunnbröd med kycklingfilé. Amazing!
frukost kan ibland se ut såhär. Favorit måltiden, for sure. :) Valnötter med dadlar är något jag provade nyligen och jag är fast!!! Cruncy och jättegott. 
 
Farah, min syster slängde i helgen ihop en köttfärss risotto. Var lite skeptisk först men det var!!!!!!!!!!!! Amazing :)
 
Det här var bara... 
Bananpannkaka deluuuxe frukost jag gjorde söndagsmorgon :)
 
Ytterligare något Farah gjorde, bra start på veckan haha. Smakrik bulgur med wok och kyckling... yasssss
 
Måste dock erkänna att jag var mest exalterad för att berätta om denna!
Skapade denna grej i måndags och att jag käkat det tre dagar i rad... säger en hel del!! Nyttig, VEGAN och super gott. Ingen skillnad med detta och en klassisk äpplepaj. Förutom att detta är mycket bättre och nyttigare för dig. 
Givetvis fick jag idén om att starta ett vegan café efter detta.... typiskt mig haha. Enjoy your food,
 
And don't forget to start in the name of Allah - bismillah for every meal. In sh Allah.
 
 
 
0 kommentarer